Obserwatorzy

niedziela, 13 maja 2012

11 pytań - tag


1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Taggera" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie należy wybrać 11 nowych osób i zamieścić ich w tym samym poście.
3. Utwórz teraz 11 nowych pytań dla osób, które oznaczyłeś w swoim Tagu i napisz je w Tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby otagowane.
5. Nie oznaczaj ponownie osób już otagowanych.




1. Co robisz zaraz po wstaniu rano z łóżka
Hmm.. po wstaniu z łóżka pierwszy jest prysznic nie ważne o której godzinie wstanę i na którą muszę być gotowa. To on budzi mnie do życia.

2. Wolisz kawę czy herbatę?
Zdecydowanie herbata zielona lub biała ,kawy nie piję wogóle.

3. Czy malujesz się codziennie?
Maluję się jak gdzieś wychodzę a ,że robię to codziennie to i maluję się codziennie. Czasami w niedzielę kiedy mogę sobie pozwolić na błogie lenistwo i zostać w domu mam odpoczynek od makijażu

4. Czy wyjście na ważne spotkanie bez makijażu sprawia, że jesteś mniej pewna siebie?
Jestem zadowolona dosyć z swojego stanu skóry wiec myślę ,że nie sprawiło by to żebym ma spotkaniu cały czas myślała o tym że jestem nie pomalowana. Na pewno nawet nie myślałabym  tym.

5. Jaką część swojego ciała uważasz za największy atut i dlaczego?
Nie wiem, ogólnie lubię swoje ciało ale chyba jednak najbardziej piersi : )

6.  Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Wszystkie pory roku są wspaniałe na swój sposób i do wszystkich możne mieć jakieś zastrzeżenia ale jeśli już mam napisać to chyba wybieram wiosnę.

7. Gdzie chciałabyś spędzić swoje wymarzone wakacje?
Indie bez apelacyjnie. Kocham ten kraj

8. Gdybyś wygrała milion złotych w totolotka to na co przeznaczyłabyś te pieniądze?
Hehe chciałabym : )  no to jakieś 20 000 przeznaczyłabym na zakupy kosmetyczne i ubraniowe , 300 000 - własne mieszkanie 30 000 – wymarzone wakacje  a reszta ? na utrzymanie tego mieszkania i daleką przyszłość :)  

9. Kiedy ostatnio byłaś w kinie i na jakim filmie?
Oj to chyba było trochę dawno : ) ale jak sobie przypominam była to noc kina w Multikinie pod znakiem Axe filmy: Kac Vegas w Bangkoku i Kod nieśmiertelności.

10. Wymień 3 rzeczy/osoby, które zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę.
Jeśli chodzi o osoby to miała być to bezludna wyspa wiec nikogo bym nie wzięła ,a jeśli chodzi o rzeczy to patrząc realnie wzięłabym nóż ,zapałki i masło orzechowe. (wiem to ostatnie w niczym mi nie pomoże ale go uwielbiam) : )  

11. Jaka jest Twoja definicja szczęścia? Nie ma takiej definicji  w moim słowniku zwykle cieszą mnie drobne rzeczy czy zdarzenia. Jak jestem szczęśliwa to po prostu to czuję-emocje.


Pytania do was
1. O posiadaniu jakiego kosmetyku najbardziej marzysz a wiesz że cię teraz na niego nie stać?
2. Jaki jest twój ulubiony kolor lakieru do paznokci na okres wiosna/lato?
3. Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
4. Wolisz maseczki kupione czy robione przez siebie w domu?
5. Używasz normalnych czy ekologicznych kosmetyków do twarzy/włosów? Jakie wolisz?
6. Czy twoja pasja do makijażu/kosmetyków mogłaby się kiedyś przerodzić w twoją pracę?
7.  Jaki jest twój ulubiony balsam/masło do ciała?
8. Jaki jest twój drogi kosmetyk którego zakupu nie żałujesz?
9.  Od ilu lat interesujesz się kosmetykami/makijażem?
10.  Czy mogłabyś wytrzymać bez kosmetyków(kupowania i używania)?
11. Jakie jest twoje ulubione danie wegańskie?

Osoby otagowane:


3 komentarze:

  1. Bardzo dziekuję za zaproszenie , na pewno odpowiem : )

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za otagowanie, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :*

    OdpowiedzUsuń