Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

Recenzja żelu dermo face Tołpa


Witajcie !

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją żelu do twarzy z firmy Tołpa


O firmie nie będę się rozpisywać bo chyba wszyscy znają i wiedzą że do najtańszych nie należ ale nie jest także jakoś nie wiadomo jak droga. Za żel zapłaciłam 25 zł.

Opakowanie: Standardowa plastikowa tubka. Bardzo dobrze aplikuje się z niej produkt. Nie ślizga się  w dłoni. Jest bezpieczne dla środowiska :)

Konsystencja: Przezroczysta. Jak dla mnie trochę za bardzo płynno-żelowata. Lubię bardziej zwięzłe żele ale nie przeszkadza mi to jakoś strasznie. Nalany na dłoń nie spływa choć przy tym jednak trzeba uważać. Jeśli chodzi o późniejszy stan to pieni się dosyć słabo ale wystarczająco. Świetnie współgra z gąbką konjac, dzięki niej piany jest dużo więcej


Wydajność: No z tym może być ciężko ale przygotowałam się na to, że wszystkie produkty bardziej naturalne są mniej wydajne. Myślę, że na około 1 miesięca powinien wystarczyć. Oczywiście tu jeszcze dam wam znać jak mi się skończy.

Zapach: Bardzo delikatny i słabo wyczuwalny.

Częściowy skład możecie zobaczyć na zdj. Nie zawiera parabenów, silikonów i SLS więc tu bardzo duży plus. Spodobało mi się to co pisze na opakowaniu i to co zawiera a czego nie, to właściwie skłoniło mnie do zakupu.


Działanie: Żel dobrze oczyszcza skórę. Nie pozostawia jej przesuszonej czy ściągniętej. Jest bardzo delikatny ale po aplikacji skóra jest wyraźnie pozbawiona zanieczyszczeń i serum a o to głównie mi chodzi. Nie podrażnił mnie mimo, że nie omijam okolicy oczu. Nawilżenia szczególnego nie zauważyłam ale skóra jest zdecydowanie miękka i gładka.

Jak dla mnie to świetny produkt i na razie jeden z najlepszych żeli jakie miałam. Stosuje go zawsze rano, czasami z gąbką konjac i jestem bardzo zadowolona. Więc mogę ten żel szczerze polecić :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta firma coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skuszę się na niego jak skończę krem do mycia twarzy Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowały mnie kiedyś produkty tej firmy podczas zakupów, może wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba taki bardziej przyjemny dla twarzy, ja slyszalam raz o tej firmie ale nigdy niczego nie testowalam, moze jak bede w Polsce to sprawdze ich oferte

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wypróbuję jak skończy się mój specyfik do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam kosmetyków z tej firmy. Muszę przejrzeć ich ofertę :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam żadnych produktów z tej firmy, może się skuszę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nie zawiera parabenów , silikonów i sls to jest to co i mnie powinno odpowiadać

    OdpowiedzUsuń