Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Zamówienia Yves Rocher i ZSK

Witajcie !!!

Przedstawiam wam zamówienia które właśnie dzisiaj do mnie doszły :) Jest tego trochę więc do recenzji jeszcze daleko ale chciałam już wam pokazać moje małe skarby :)

Zamówienie z Yves Rocher


Monoi de Tahiti - Oliwka przedłużająca opaleniznę
Monoi de Tahiti - szampon - żel pod prysznic
Nawilżający krem do rąk
Krem intensywnie odżywiający do stóp
Szampon zwiększający objętość
Odżywka do włosów suchych
Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli 


Zamówienie z Zrób Sobie Krem


Hydrolat z Róży Bułgarskiej
Hydrolat z kwiatów pomarańczy
Korund mikrodermabrazja
Olej makadamia
Olej tamanu
Olej arganowy
Olej z migdałów



14 komentarzy:

  1. Monoi de Tahiti jest cuuuudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy :) Czekam na recenzję Monoi de Tahiti - Oliwka przedłużająca opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ta oliwke chyba skusze się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zaciekawił ten peeling roślinny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe kosmetyki z YR jeszcze nigdy ich nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego! :D Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego:) Uwielbiam kosmetyki YR:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię yves rocher:P zastanawiam się nad tym hydrolatem z kwiatów słodkiej pomarańczy. koniecznie napisz jak się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie koniecznie zamówić kolejne hydrolaty z ZSK! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy! jestem ogromnie ciekawa recenzji kosmetyków Ives Rocher, chciałabym w końcu coś od nich wypróbować i ciągle mi nie po drodze:)
    Wszystkie oleje, które kupiłaś, mam w swoich zbiorach i każdy z nich uważam za świetny! Makadamia i arganowy najlepiej sprawdzają się u mnie na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tuśka ja też polecam Yves Rocher. Bardzo lubię ich kosmetyki. Kilka dnie temu też przyszła mi paczuksza

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie tu:) ZSK najchętniej bym obrabowała!

    OdpowiedzUsuń