Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2012

Ulubieńcy czerwca


Witam kochani !!!

Bardzo was przepraszam za moją długą nieobecność było to oczywiści spowodowani ciągnącą się sesją ale teraz mogę powiedzieć że na razie mam WAKACJE :) Zdążyłam już wrócić do domu i powracam też do was.

Dzisiaj ulubieńcy


1. Filtr przeciwsłoneczny spf 50 z Biodermy

Miała się pojawić recenzja ale stwierdziłam, że mogę umieścić go w tym poście. Bardzo dobrze chroni skórę. Nie bieli jej i szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej cery a makijaż nałożony po kilku minutach trzyma się świetnie i nie pływa. Mogę go naprawdę polecić ponieważ mi sprawdza się świetnie.


2. Żel pod prysznic z Original source

Nie pieni się zbyt dobrze, nie nawilża skóry ale lubię go szczególnie za zapach. Jest świetny i przypomina mi beztroskie dzieciństwo ponieważ pachnie ja cukierki Skittles



3. Lakier Revlon


W mojej kolekcji pierwszy lakier tej firmy. Wysycha dosyć szybko a przy tym pachnie cudownie. Z rozprowadzaniem go nie na najmniejszego problemu, jest płynny. Nałożony od razu na płytkę nie ma za dobrego krycia ale już z kryjącym lakierem wygląda świetnie.  Jeśli chodzi o trwałość to u mnie utrzymuje się tak jak inne tańsze lakiery




4. Lakier Delia


Naprawdę efekt matowy jest niesamowity. Dosyć dobrze się rozprowadza. Z u mnie jest ok. 2 dni ale przeważnie jest tak też z innymi. Wysycha szybko ale trzeba go aplikować 2 razy aby ładnie wyglądał.


5. Rozświetlacz z Inglota

Bardzo lubię rozświetlona twarz i podkreślone kości policzkowe. Ten kosmetyk całkiem niezłe sobie z tym radzi. Używam raczej 3 najjaśniejszych kolorów mieszając je. Sam w sobie jest twardy i trudno nabrać większą ilość produktu co też jest plusem bo nie można przesadzić z nim a stopniowo możemy do dokładać. Rozświetlenie jest delikatnie, naturalne ale widoczne i to właśnie mi się podoba.



6. Błyszczyk z Bell

zdj w innym świetle


Kolor bardzo jasny, nadaje ustom naturalny blaski i efekt. Trochę się klei ale za to długo pozostaje na ustach. Nie podkreśla suchych skórek. 

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się lakier i ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam lakier z tej serii w odcieniu rozu, naprawde zapach swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobrażam jak różowy musi pachnieć :)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki z Biodermy. Mam z serii słonecznej emulsję po opalaniu,
    dobrze nawilża skórę, polecam :) Bardzo ładne lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się o co chodzi z tą rutyną której nie ma w original source bo przecież to jest pochodzenia roślinnego i nie jest toksyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia i sama się nad tym zastanawiam dlaczego piszą o czymś co nie jest złe a wręcz bardzo pomocne bo stosuje się ją w farmaceutyce

      Usuń
  5. na lato fryzurka idealna :) lubię zapachy tych produktów Orginal source :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele pod prysznic z Original Source świetnie pachną ;)
    Rozświetlacz z Inglota mnie zaciekawił;)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten filtr z Biodermy i średnio jestem z niego zadowolona. Nie lubię jak świeci mi się po nim buzia. Zapraszam do mnie na rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier z revlonu ma ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten rozswietlacz to niby takie shimmer brick.;p, kolor odjechany lakieru z revlon

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten rozświetlacz i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń